10 Voorbereidingen Santiago de Compostella - Reisverslag uit Zundert, Nederland van Peter Bergen - WaarBenJij.nu 10 Voorbereidingen Santiago de Compostella - Reisverslag uit Zundert, Nederland van Peter Bergen - WaarBenJij.nu

10 Voorbereidingen Santiago de Compostella

Door: Peter van Bergen

Blijf op de hoogte en volg Peter

10 Mei 2018 | Nederland, Zundert

Nog 1 week....de laatste 7 dagen.

De laatste voorbereidingen zijn gedaan.

Fiets is naar de fietsenmaker geweest voor de laatste check up.
Remblokken vervangen, afstellen van versnellingen, nieuwe binnenbanden.

Laatste kampeerspullen/eten aangevuld/ingepakt.
Roerlepel, mini jam/stroop, noodrantsoen, mini tandpasta enz.
Kleren ingepakt enz.

O ja, heb de sint Jacobs schelp op mijn stuurtas geplakt.
Bedankt Kees en Koos voor de schelp.

Denk dat ik wel genoeg getraind heb.
In 4 maanden ruim 4000 km gefietst, moet het met de conditie ook
wel goed zitten.

Ik zou niets meer kunnen verzinnen wat er nog voorbereid moet worden.

Donderdag 17 mei 2018 8:00 uur vertrek ik!!!!






  • 10 Mei 2018 - 09:56

    Kees:

    Fiets klaar en fietser klaar. Je kunt vast niet wachten om te vertrekken :-)

  • 10 Mei 2018 - 09:57

    Kees:

    En wat zit de schelp mooi op de tas!

  • 10 Mei 2018 - 09:58

    Ivo:

    Peter, succes met het aftellen. Ik kan me voorstellen dat je elk moment wil en kan vertrekken. Volgende week ben je aan het fietsen!!
    Groetjes,
    Ivo & Patricia

  • 10 Mei 2018 - 10:24

    Ferry:

    Spannend Peter en mooi die schelp! Het genieten van de voorbereidingen zit er bijna op.Next week up to Santiago!! gaan met die fiets en je uitdaging waarmaken. Ik weet zeker dat je niet kan wachten om te vertrekken. Groet Ferry

  • 10 Mei 2018 - 10:55

    John Vd Veeken:

    Peter
    Zo te lezen gaat het zeker goed komen
    Even een weekje rust en dan vol er tegen aan
    Veel succes

  • 10 Mei 2018 - 11:35

    Mark:

    Hoi.
    Het aftellen kan beginnen. Thuis nog ff genieten, mvg.,

  • 10 Mei 2018 - 11:56

    Adrie:

    Heel veel succes broer met weinig pech onderweg.

  • 10 Mei 2018 - 22:07

    Henk:

    Hoi Peter,
    Vollgende week ( 1 dag later dan jij) vertrek ik ook. Wellicht gaan we elkaar nog tegenkomen.
    Veel goed weer gewenst en geen materiaalpech.
    Afgelopen weekend heb ik Haarlem aangedaan met de fiets om het "begin" van deze magistrale tocht markeren. Heb er zin in en merk dat jij ook er helemaal klaar voor bent.
    Bon camiono!
    Henk uit Bergen op Zoom.


  • 11 Mei 2018 - 06:02

    Kees Vd Aarssen:

    Goed zo Peter, als je van jezelf van overtuigd bent dat alles eraan gedaan hebt in je voorbereiding, dan hoef je jezelf later niets te verwijten. Ongetwijfeld ga je tegen heel veel dingen aanlopen en zul je denken 'Jeetje, niet aan gedacht ...' Het zij zo, maakt de uitdaging des te groter. Ontzettend veel succes toegewenst en we hopen je tocht op de voet te kunnen volgen via deze site. Eerst het lange stuk door Nederland (10 km?) en dan op naar Bels ...

  • 11 Mei 2018 - 08:47

    Bianca:

    Ik heb even moeten googelen naar de betekenis van de Sint Jacobsschelp en ik vond dit:

    De schelp zorgt voor herkenning onderweg. Zelfs ver van Santiago kan je herkend worden als pelgrim. Soms wordt een slaapplek aangeboden of een maaltijd, soms een goed gesprek. Over Santiago, waar je die dag naartoe gaat of je beweegredenen. De schelp kan aanleiding zijn voor mooie ontmoetingen en symbool voor wat je aan het doen bent.

    Wat een supermooi gebaar van Kees & Koos! Ik ben benieuwd wat er allemaal op je pad komt, maar jij vast nog meer dan ik!

  • 13 Mei 2018 - 12:55

    Ricardo:

    Hoi Peter,

    Na al dat trainen gaat het zeker goed komen. Ik ben deze week terug gekomen uit zuid-Frankrijk het weer was toen goed onderweg. Ik hoop voor je dat jij ook zulk weer tegemoet mag fietsen. Ik wens jou alvast veel plezier en heel veel succes toe.

    Groetjes Ricardo

  • 15 Mei 2018 - 20:00

    Guido:

    Peter heel veel succes met je reis. En geniet er van.
    Groetjes Guido

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Actief sinds 12 Dec. 2017
Verslag gelezen: 563
Totaal aantal bezoekers 24976

Voorgaande reizen:

17 Mei 2018 - 14 Juni 2018

Op de fiets naar Santiago de Compostella

12 December 2017 - 17 Mei 2018

Voorbereidingen Santiago de Compostella

Landen bezocht: