6e dag - Reisverslag uit Château-Renault, Frankrijk van Peter Bergen - WaarBenJij.nu 6e dag - Reisverslag uit Château-Renault, Frankrijk van Peter Bergen - WaarBenJij.nu

6e dag

Door: Peter van Bergen

Blijf op de hoogte en volg Peter

22 Mei 2018 | Frankrijk, Château-Renault

De route vandaag was vrij vlak met enkele kleine klimmetjes. Eigenlijk niet meer dan een lang viaduct. Dus maar eens een mooie afstand rijden. Kan merken dat ik al wat zuidelijker kom.
Het graan staat hier al hoger dan in het noorden.Het was vandaag de kastelen route. Wat heb ik er veel gezien. Heb de eerste pelgrim die te voet ging gezien. Het weer was lekker.
Alleen zag wolken die erg hoog groeiden! Onweer? En ja hoor het begon te regenen. Snel gaan schuilen.Bij een huis stond een schuur open snel naar binnen. Hier mijn regen spullen aangedaan. Er was niemand thuis, alleen de hond stond te blaffen. Gelukkig zat tie aan een touw vast.
Sta nu helemaal alleen op een camping in Chateau Renault.
Maar oo tijd gaan slapen.

Afgelegde afstand 136 km
Weer 14-25 graden eerst veel zon later regen buien.

• 22 Mei 2018 - 20:32

Ivo:

Tja, helaas regen hoort er ook bij. Gelukkig maar dat ze in Frankrijk ook touw hebben om honden vast te binden :-). Succes morgen!
    Groeten,
    Ivo & Patricia.

• 22 Mei 2018 - 21:45

Martin:

Hee Peter,

Goed te lezen dat alles goed gaat en dat je zelfs het bier drinken niet verleerd bent !
    Blijf het nog steeds heel knap vinden waar je aan begonnen bent en zal je blijven volgen.

Groetjes,

Martin

• 23 Mei 2018 - 05:06

Edwin En Evelien:

Hoi Peter,
    Je hebt er ondertussen al weer heel wat kilometers op zitten. Hopelijk valt vandaag mee met de regen. Succes weer en we blijven je volgen!
    Groetjes,
    Edwin en Evelien

• 23 Mei 2018 - 07:03

Adrie Van Bergen :

Jou hond Dribbel is klein. Daar hoef je bang voor te zijn. Fiets ze vandaag!

• 23 Mei 2018 - 07:31

Hans Verdaasdonk:

Hoi Peter,

Mooi dat je ook al een wandelaar heb gezien , dan kun je toch beter fietsen hoor :-)

Je zit nu in een mooie omgeving zie ik, en qua afstand vind ik ook dat je heel lekker gaat.

Top man, geniet ervan.

Groeten uit een ook regenachtig Nederland

• 23 Mei 2018 - 16:45

Kees Vd Aarssen:

De meeste coureurs hebben een hekel aan honden. Springen of naar je benen, of lopen tegen je voorwiel. Maar ja, een hond in een droge schuur ... als de regen met bakken naar benee komt, dan is zelfs een hond opeens een wielervriend.
    En de regen: omdat je weleens in de regen moet rijden, waardeer je nog meer de zon van een dag later.