8e dag - Reisverslag uit Saint-Angeau, Frankrijk van Peter Bergen - WaarBenJij.nu 8e dag - Reisverslag uit Saint-Angeau, Frankrijk van Peter Bergen - WaarBenJij.nu

8e dag

Door: Peter van Bergen

Blijf op de hoogte en volg Peter

24 Mei 2018 | Frankrijk, Saint-Angeau

Toen ik opstand was het in de zon al lekker warm. Dus in de korte broek en blote armen op de fiets.in de plaats Porties de kathedraal bezocht. Was niemand aanwezig voor een stempel te geven. En op een terras even lekker genoten van een lekker kopje koffie. En toch maar weer door want zou ik door rijden naar leuke camping of al eerder stoppen bij een mindere camping. Maar je de leuke camping was nog zeker 4 uur rijden zijn. En het was al 13:00 uur. Of eerder stoppen en morgen naar de leuke camping? Want morgen wil ik een rustdag hebben om zo alle kleren te kunnen wassen enz. Nou toch maar door rijden. Scheelt weer een dag in en uitpakken van de tent en spullen. Toen ik onderweg bij een restaurant stopte om mijn bidon te vullen, stopte er bij mij een andere pelgrim op de fiets en vroeg waar ik ging overnachten. Ik vertelde over de leuke camping en hij wilde daar ook gaan overnachten. Zijn naam is Frans uit Bladel 65 jaar. Na de laatste zware kilometers omdat het toch wel lang was deze dag bij de camping aangekomen. En het was idd een hele leuke camping met zwembad! En voor €20 een camping plaats met diner. Leuk toch. Dus daarvan hebben wij maar eens lekker van geprofiteerd.
Het eten was heerlijk. En morgen na 1014 kilometers in 8 dagen een rust dag.

Afgelegde afstand 140 km.
Weer 14 - 30 graden eerst veel zon later wat bewolking.

• 25 Mei 2018 - 09:32

Kees Vd Aarssen:

De was doen, het lijkt zo makkelijk en gewoon, maar waar haal je het wasmiddel, de wasverzachter, de droger

• 25 Mei 2018 - 09:41

Kees Vd Aarssen:

Oeps, deel van mijn mail weggevallen. Ik sprak Gerard v Eijk over dit soort praktsche problemen. Hij had het over babyzalf.
    Mooi dat je al over de 1000km bent. De benen zullen wel goed zijn, maar het zitvlak ook? Hopen dat Assos-broeken hun geld nu waard zijn.
    Geniet maar van je rustdag. Morgen monter het stalen ros weer op.

• 25 Mei 2018 - 14:55

Gerard Van Eijk:

Hoi Peter fijn dat het mooi weer is geniet morgen van je rustdag een beetje rustig aan en een beetje genieten op zijn tijd is ook nodig groetjes Gerard

• 25 Mei 2018 - 20:27

Bianca:

€ 20,00 inclusief zwembad en diner en dan ook nog een liter wijn voor je neus, jij voelt je nu vast God in Frankrijk ;)

• 26 Mei 2018 - 06:38

Adrie Van Bergen :

Lekker genieten broer

• 27 Mei 2018 - 07:32

Kees Van Bergen:

Mooi glas in lood. Wat staan er toch veel mooie kerken en kastelen in Frankrijk!!!

• 28 Mei 2018 - 10:18

Ivo:

Lekker genieten van het weer, omgeving en het eten!

• 28 Mei 2018 - 10:43

Yvonne:

Mooi om te lezen dat het zo goed gaat!! Ploeteren en genieten tegelijk!
    Succes nog met de komende kilometers, we houden je in de gaten ;-)