6 Voorbereidingen Santiago de Compostella - Reisverslag uit Zundert, Nederland van Peter Bergen - WaarBenJij.nu 6 Voorbereidingen Santiago de Compostella - Reisverslag uit Zundert, Nederland van Peter Bergen - WaarBenJij.nu

6 Voorbereidingen Santiago de Compostella

Blijf op de hoogte en volg Peter

17 Maart 2018 | Nederland, Zundert

Nog 2 maanden...

Ondanks het mindere weer van de afgelopen periode toch behoorlijk kunnen trainen. Dit jaar heb ik tot nu toe 2.484,63 km gefietst. Dat is net iets meer dan de totale afstand wat er straks wordt gefietst.

Voor zover heb ik de uitrusting compleet!
-slaapzak - tent - kookgerei - toiletspullen - kleding - enz.
Kan het organiseren van het inpakken beginnen.
Wat moet waarin voortassen achtertassen stuurtas bagagedragertas?
Gelukkig is er op internet voldoende info te vinden over hoe ik dit moet aanpakken.

Twee collega's van mij zijn ook naar Santiago de Compostella gefietst, waarvan de ene in groepsverband met zijn fietsclub, de andere zoals ik wil gaan. Van hun heb ik ook veel tips gekregen en hebben hun reiservaringen gedeeld. (bedankt Gerard en Wil).

Dus de laatste 60 dagen zijn ingegaan.

• 17 Maart 2018 - 22:28

Bianca:

Ja, vouwen en opbergen is een kunst. Hopelijk hou je voldoende ruimte over voor al je 14 verrassingen. Succes met de verdere voorbereidingen!

• 18 Maart 2018 - 08:57

Adrie:

Duidelijk verhaal Peter

• 18 Maart 2018 - 09:57

Ivo:

Voor je het weet zit je op de fiets voor het mooie avontuur. Zeker met deze voorbereidingen gaat het helemaal goedkomen. Probeer er van te genieten, ook van de voorbereidingen!

• 22 Maart 2018 - 21:16

Jean-Pierre Schrauwen:

Hoi Peter,

Hoorde het net van Yvonne, knap en spannend dat je dit alleen wilt gaan doen. Alvast heel erg veel succes en plezier.
    Groeten van de overbuurman!

• 06 April 2018 - 10:18

Kees Vd Aarssen:

En nou maar snel van die spit in je rug afkomen, want dit is juist de maand om de meeste trainingskilometers te maken.