7 Voorbereidingen Santiago de Compostella - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Peter Bergen - WaarBenJij.nu 7 Voorbereidingen Santiago de Compostella - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Peter Bergen - WaarBenJij.nu

7 Voorbereidingen Santiago de Compostella

Door: Peter van Bergen

Blijf op de hoogte en volg Peter

13 April 2018 | Nederland, Udenhout

Vandaag aan een test begonnen.
De van Gogh route.
Totale lengte van 335 km in 3 etappes met twee overnachtingen op een camping. Na vanmorgen mijn fiets vol te hebben gehangen met tassen om 8:30 uur vertrokken. Het weer was lekker maar was niet heel warm. De route bracht mij langs Etten leur, Zevenbergen, Breda, Tilburg en voorbij Udenhout op zoek naar een camping. Maar eerst boodschappen doen. Nu is er in Udenhout een winkelcentrum met een jumbo. Maar wat doe je met je fiets? Zet je hem ergens weg met het gevoel staat tie er straks nog wel. Komt er een mevrouw naar me toe met de vraag “Wilt u van mij een lootje kopen voor de ouderenbond”. Zeg ik “Natuurlijk als u terwijl ik boodschappen doe op mijn fiets pas koop ik van u een lootje”. Probleem opgelost. Dus boodschappen gedaan en verder gereden op zoek naar een camping. Er liggen nl langs de route verschillende boerderij camping en besloot tot aan 16:00 uur door te rijden en dan naar een camping te gaan. Ben nu op een boerderij camping alles perfect! Lekker kunnen douchen en eten kunnen maken, en nu even relaxen zodat ik morgen weer uitgerust de volgende etappe kan rijden.
Vandaar 133 km afgelegd.
Het weer was eerst zonnig later bewolkt met weinig wind en 15 graden.

• 13 April 2018 - 19:41

Perry Sep:

Beste Peter,

Wat leuk dat je ons meeneemt op deze generale repetitie.
    Net zoals in je vak als uitvoerder weet je deze problemen met betrekking tot je fiets weer feilloos op te lossen.
    Klasse.
    Dit weekend gaat de temperatuur omhoog, veel fiets plezier en geniet van de mooie Zundertse van Gogh momenten.

Gr Perry.

Leuk verhaal Peter

• 14 April 2018 - 10:56

Ivo:

Hi Peter,

Je ziet wel dat je creatief genoeg bent om problemen op te lossen. Mooi man!!!
    Succes met de verdere voorbereidingen.

Groetjes,
    Ivo & Patricia.

• 14 April 2018 - 11:38

Bianca:

En nu maar hopen dat straks onderweg naar Santiago ook voldoende betrouwbare lootjesverkopers staan! Succes met de rest van de Van Goghroute enne ... warmte is ook niet alles ;)

• 14 April 2018 - 12:54

Wim V Zimmeren:

Dit noem ik nu een voorbereiding van formaat Peter
    Want deze onderneming richting Spanje is behoorlijk beproeving.
    Maar met jouw conditie vorm gaat dit met deze weekend
    Test helemaal goed komen. Veel succes deze dagen
    En veel sport plezier.gr annie en wim uit Kruisland
    Tip: let op je voeding en drinken he.

• 16 April 2018 - 11:55

Bianca:

Dat eten ziet er trouwens lekker uit!