12e dag - Reisverslag uit Lesperon, Frankrijk van Peter Bergen - WaarBenJij.nu 12e dag - Reisverslag uit Lesperon, Frankrijk van Peter Bergen - WaarBenJij.nu

12e dag

Door: Peter van Bergen

Blijf op de hoogte en volg Peter

28 Mei 2018 | Frankrijk, Lesperon

Wat zijn er in deze omgeving veel bossen. Veelal voor de hout industrie. Er rijden vrachtauto’s af en aan met hout. Uitkijken dus! Rijden ook heel hard. Maar wel met een hele grote boog om je heen. Zouden ze in Nederland een voorbeeld aan kunnen nemen. Doen de auto’s trouwens ook. En een rechte vlake wegen.
Volgend mij somige wel meer dan 5 km. Lijkt Canada wel. Vandaag niet te lang onderweg geweest. Als ik naar de volgende camping zou gaan zou ik weer net zo lang onderweg zijn geweest als gisteren. Leek me niet z’n goed plan. Vandaag weer niemand gezien die ook naar Santiago de Compostella gaat. Nu lekker aan het uitrusten op de camping en zien of morgen wat meer belevenis zal brengen dan vandaag.

Afgelegde afstand 87 km
Weer 14 - 19 graden bewolkt en een lichte bui.

  • 28 Mei 2018 - 18:40

    Jordi:

    Je bent goed bezig Peter. Wat ben je al een eind richting je bestemming gevorderd! Ga zo door en keep up the good mood! Ontzettend leuk je blog te lezen.

  • 28 Mei 2018 - 18:44

    Paul Van Den Elshout :

    Het gaat goed he was vandaag in Zundert en ik zag dat men de bouwhallen voor het corso opbouwen. Zoals ik lees vorder je goed nog geen blessure gehad. Sterke gast die van Bergen. Goede reis groetjes Paul.

  • 28 Mei 2018 - 19:48

    Adrie Van Bergen :

    Je bent al een eind op weg broer

  • 28 Mei 2018 - 19:54

    Bianca:

    Hè, weer geen mede-pelgrims, maar andere mensen staan misschien ook wel open voor een praatje ;) En ik mis nog een foto, haha!

  • 28 Mei 2018 - 19:57

    Bianca:

    Ik zie nu dat de bergetappes er aan zitten te komen, dat zal vast meer van je vergen, maar is fietstechnisch misschien wel interessanter. Zet 'm op!

  • 28 Mei 2018 - 20:16

    Kees Van Bergen:

    Rechte wegen. Zeg dat wel! Maar de bergen komen eraan.

  • 28 Mei 2018 - 20:19

    Mark Hereijgers:

    Hoi Peter,
    Ik heb maar een woord voor jouw reisverslagen.
    GEWELDIG !
    We kijken er s’avonds naar uit en zijn benieuwd hoe het gaat.
    Fijne reis, groet Mark

  • 28 Mei 2018 - 21:14

    Peter En José Frijters :

    Hè Peter
    Leuk om te lezen dat je reis al zo goed vordert. Je hebt het goed voorbereid. En leuke campings uitgezocht. Geniet ervan. Met jouw instelling ga je je doel zeker halen. Succes met de komende bergetappes. Groetjes Peter en José frijters

  • 28 Mei 2018 - 21:32

    Edwin En Evelien:

    En weer 87 km afgetikt vandaag; knap hoor!! Ook wij vinden het heel leuk om op de hoogte te zijn van je tocht! Zet ‘m op!
    Groetjes,
    Edwin en Evelien

  • 28 Mei 2018 - 21:50

    Rien:

    Ja inderdaad. Kijk maar goed uit op de wegen met de bomenvrachtwagens kun je met een auto niet bijhouden. In de Morvan is dat ook zo. Je bent al een heel eind op weg. Succes

  • 28 Mei 2018 - 22:16

    Marjo De Ruiter:

    ben blij dat ik kon lezen dat het goed met je gaat.Ga zo door je bent al een heel eind op weg.Ik ben aan het behangen dat is ook een uitdaging met 30 graden.

  • 29 Mei 2018 - 05:01

    Kees Vd Aarssen:

    Leuk, niet lang onderweg geweest, 87km. Ik hoor het als recreant heel vaak als ik zeg dat ik maar een klein rondje gedaan heb, nog geen 100km, dat memsen dan zeggen dat ze dat nog niet in een maand fietsen. Of bij 10.000 per jaar:'Huh, dat rijd ik nog niet met de auto ...' Tja, het is maar wat je gewend bent. In het begin was 40 uur per week werken ook heel lang, maar daar zijn we ook gewend aan geraakt ....

  • 29 Mei 2018 - 12:25

    Christel:

    Hoi Peter,
    Leuk om je verslagen te lezen en zo te lezen maak je het goed. Maar met jouw goede voorbereiding had ik ook niet anders verwacht, je hebt al heel wat kilometers achter de rug. Voor de kilometers die nog volgen wens ik je veel succes en fietsplezier!.
    groetjes Christel

  • 29 Mei 2018 - 13:28

    Diana:

    Hey Peter,
    Het gaat goed!! Hou je nog even in en geniet van het vlakke. De bergen zullen zwaarder zijn!! Of ook appeltje eitje voor jou??

  • 30 Mei 2018 - 07:42

    Ivo:

    Idd. veel bosbouw in dit gebied maar ook leuke en gezellige dorpjes. Je doet het wel fantastisch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Lesperon

Op de fiets naar Santiago de Compostella

Op de fiets naar Santiago de Compostella

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2018

25e dag

09 Juni 2018

24e dag

08 Juni 2018

23e dag

07 Juni 2018

22e dag

06 Juni 2018

21e dag
Peter

Actief sinds 12 Dec. 2017
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 25039

Voorgaande reizen:

17 Mei 2018 - 14 Juni 2018

Op de fiets naar Santiago de Compostella

12 December 2017 - 17 Mei 2018

Voorbereidingen Santiago de Compostella

Landen bezocht: