19e dag - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Peter Bergen - WaarBenJij.nu 19e dag - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Peter Bergen - WaarBenJij.nu

19e dag

Door: Peter van Bergen

Blijf op de hoogte en volg Peter

04 Juni 2018 | Spanje, Sahagún

Het ging vanmorgen zo snel met opstaan en inpakken dat ik al om 7:40 uur op de fiets zat. Het was niet was zelfs koud maar 9 graden. Eerst door de stad Burgos en daarna lekker weer het platteland op. Nou ja platteland het was best heuvelachtig met een paar mooie klimmetjes. Later was het een stuk vlakker. Had nog een leuke ontmoeting met Sarah een meisje van 23 jaar uit Zwitserland. Zij was vanuit haar land ook onderweg naar Santiago de Compostela. Hebben leuk gepraat en nog samen geluncht waarna ik door ben gegaan. Nu langs lange rechte wegen waar ook de wandelende pelgrims liepen. Die leken er steeds meer op zombies uit te zien. Zaten helemaal in hun eigen gedachten. Maar verder op werdt de lucht steeds donkerder en reeds daar recht naar toe. Dus de regen kleding maar aan doen. Maar goed ook zat ineens midden in een plensbui! In de plaats waar de camping is eerst maar boodschappen doen nu het nog regend. Terug buiten van de winkel was het gelukkig droog geworden. Bij de camping aan gekomen zie ik Leon zitten in de bar. Die was een paar dagen geleden ook op de camping in Burgos. Gezellig...is er deze avond weer iemand om mee te praten.

• 04 Juni 2018 - 20:15

Perry Sep:

Mooie foto’s Peter, een praatje maken is altijd gezellig hè. Op naar de laatste kilometers / dagen van je fietsavontuur. Veel fietsplezier en het wordt tijd dat de regen verdwijnt.

Gr. Perry

• 04 Juni 2018 - 20:59

Patricia Boon:

Super allemaal Peter. Leuk om je te volgen. Heel veel succes nog. Groetjes Ivo en Patricia

• 04 Juni 2018 - 21:05

Kees Van Bergen:

Ik zie op de kaart een redelijk vlak gebied, met nog een paar fikse bergen voor de boeg!

• 05 Juni 2018 - 04:47

Kees Vd Aarssen:

Ik denk bij regen altijd aan die mooie reclame op tv van Bever, de outdoorwinkel. Niemand is een binnenmens. De zan kan nu eeenmaal niet altijd schijnen in de natuur. En de wind waait vanzelf weer weg. En regen? Ach, er valt meer naast je, dan op je ....

• 05 Juni 2018 - 06:48

Adrie Van Bergen :

Mooi om te lezen Peter

• 05 Juni 2018 - 09:36

Ivo:

Bij de laatste beklimmingen zal het droog zijn. Super dat je ruim op schema ligt. Eigenlijk vóór op schema ligt. Ik vind het mooi om te lezen dat je 's morgens en 's middags een korte pauze neemt voor een kop koffie of een cola. Je spreek dan weer wat mensen. Het is niet alleen het fietsen maar de hele beleving. Leuk dat wij daar van mee mogen genieten. Succes de komende dagen met de laatste maar zware beklimmingen.

• 05 Juni 2018 - 19:56

Bianca:

Je bent er bijna, je bent er bijna, maar nog niet he-le-maal.

• 05 Juni 2018 - 19:59

Ivo Jooren:

Hee Peter, gaaf hoor! Nog ff volhouden en vooral genieten met die laatste loodjes. Super knap